Elérhetőségek

Ivánc Község Önkormányzata

Cím: 9931 Ivánc,
Kossuth Lajos utca 119.
Telefon:
+36/94/442-417
+36/94/542-027
E-mail:
ivanc@ivanc.hu


Álláshirdetés

2020.01.24.

Ivánci Közös Önkormányzati Hivatal

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló

2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

 

Ivánci Közös Önkormányzati Hivatal


pénzügyi ügyintéző

munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

 

A munkavégzés helye:

Vas megye, 9931 Ivánc, Kossuth L. u. 119.

 

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

 

1. melléklet 19. feladatkör (pénzügyi és számviteli)

 

Ellátandó feladatok:

 

Közreműködés az önkormányzat(ok) költségvetésének, beszámolójának elkészítésében. Analitikus nyilvántartással kapcsolatos feladatok, kontírozás, mérleg készítés, beszámolók, időszakos költségvetési jelentések készítése, kincstári adatszolgáltatás, leltározási feladatok, információ szolgáltatás, állami forrásokkal kapcsolatos feladatok, egyéb adatszolgáltatások, közreműködés a gazdálkodással kapcsolatos önkormányzati döntések előkészítésében. Statisztikai jelentések készítése. Közreműködés a választásokkal kapcsolatos választási és pénzügyi feladatok ellátásában. Közreműködés az európai uniós és hazai forrású pályázatok előkészítésében és pénzügyi elszámolásában. Bérek, bér jellegű juttatások kifizetése. Banki utalások végzése. Munkaügyi feladatok előkészítése, KIRA rendszerben történő munkavégzés. ASP gazdálkodási szakrendszer működtetése, kezelése.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Pénzügyi, számviteli feladatkör

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint az Ivánci Közös Önkormányzati Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Felsőfokú képesítés, középfokú képesítés,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • Mérlegképes könyvelői végzettség
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
  • Végzettség a 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet 1. mellékletének 19. pontja I-II. besorolási osztályban meghatározottak szerint.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • ASP rendszerben való munkatapasztalat, gyakorlat  
  • KIRA rendszer ismerete
  • Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

 

Elvárt kompetenciák:

  • Kiváló szóbeli, írásbeli kommunikáció,
  • önállóság,
  • precizitás,
  • megbízhatóság,
  • terhelhetőség,

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylését igazoló irat/feladóvevény
  • a pályázó nyilatkozata, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatait a pályázati eljárásban részt vevők megismerhessék és pályázattal összefüggésben kezelhessék
  • A 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott fényképes szakmai önéletrajz

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. február 7.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Radicsné dr. Soós Ágnes jegyző nyújt, a 94-542-027-es, illetőleg a 30/3852584-es telefonszámon.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak az Ivánci Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (9931 Ivánc, Kossuth L. u. 119.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: IKÖ/100/2020., valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi ügyintéző.
  • Elektronikus úton Radicsné dr. Soós Ágnes jegyző részére a jegyzo@ivanc.hu e-mail címen keresztül.

 

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A beérkezett pályázatokat a jegyző bírálja el. A pályázatok benyújtását követően a pályázók személyes meghallgatására is sor kerülhet. A pályázat elbírálását követően a pályázók írásbeli értesítést kapnak. A határidőn túl érkezett pályázatok érvénytelenek. A pályázat kiírója fenntartja a  pályázat visszavonásának, illetőleg a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. február 14.

 

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • www.ivanc.hu – 2020. január 24.
  • pankasz.hu  –  2020. január 24.

 

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. január 26.

 

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A kinevezési jogkör gyakorlója a kinevezésben 6 hónap próbaidőt köt ki.

 


Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Ivánc Község Önkormányzata - Magyar